• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Browsing Teses e dissertações by Author 
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Browsing Teses e dissertações by Author "Henklain, Marcelo Henrique Oliveira"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • Author
  • issue date
  • submit date
  • Advisor
  • Graduate Program
  • Document Type
  • title
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Efeitos da formação de classes de equivalência sobre a solução de problemas de adição e subtração 

      Henklain, Marcelo Henrique Oliveira (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Psicologia - PPGPsi, , 14/12/2012)
      Research has shown that some properties of the additive problem may cause difficulties to solve it. The most important are: the problems presentation form, the semantic structure and the position of the unknown. Two ...
    • Aplicações do Teacher Behavior Checklist à formação e avaliação de professores de nível superior: contribuições analítico-comportamentais e psicométricas 

      Henklain, Marcelo Henrique Oliveira (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Psicologia - PPGPsi, Câmpus São Carlos, 18/12/2017)
      The training and evaluation of teaching for college teachers still needs to be deepened in relevant aspects, such as the instrumentalization of the teacher so that he is able to improve himself in his work. A feasible ...

      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT
       

       


      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT