• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Search 
  •   Home
  • Centro de Ciências Biológicas e da Saúde - CCBS
  • Programas de Pós-Graduação
  • Gestão da Clínica - PPGGC
  • Teses e dissertações
  • Search
  •   Home
  • Centro de Ciências Biológicas e da Saúde - CCBS
  • Programas de Pós-Graduação
  • Gestão da Clínica - PPGGC
  • Teses e dissertações
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Discover

AuthorArruda, Fernando Teles de (1)Arruda, Graciane Netto Cardoso (1)Pellegrino, Cristiane Zappulla (1)Subject
Curriculum (3)
Currículo (3)Educação em saúde (2)... View MoreDate Issued
2015 (3)
CNPq SubjectsCIENCIAS DA SAUDE (1)CIENCIAS DA SAUDE::ENFERMAGEM (1)CIENCIAS DA SAUDE::MEDICINA (1)... View MoreGraduate ProgramPrograma de Pós-Graduação em Gestão da Clínica - PPGGC (3)Document TypeDissertação (3)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Tradução das Diretrizes Curriculares Nacionais dos cursos de Medicina de 2001: análise do projeto pedagógico das universidades federais da região sudeste do Brasil 

Arruda, Fernando Teles de (Universidade Federal de São Carlos, 2015-03-26)
The numerous changes in health care, is creating the need for revaluations and adjustments in vocational training policies. The health graduation, particularly medical training, has been challenged in this regard. In ...
Thumbnail

As diretrizes curriculares nacionais e os projetos políticos pedagógicos dos cursos públicos de enfermagem do Estado de São Paulo : conquistas e desafios 

Arruda, Graciane Netto Cardoso (Universidade Federal de São Carlos, 2015-12-14)
The National Curriculum Guidelines for the Nursing Course 2001 DCN-ENF, constitute a general pattern of guidance for the development of curricula and the political-pedagogical projects (PPP), which should be adopted by all ...
Thumbnail

Projetos pedagógicos do curso de graduação em biomedicina : análise das conquistas e desafios em relação às diretrizes curriculares nacionais 

Pellegrino, Cristiane Zappulla (Universidade Federal de São Carlos, 2015-12-21)
The National Curriculum Guidelines – DCN of the Biomedicine undergraduate course have been enacted on February 18, 2003 and are aligned to a new society requirement for the training of health professionals in the country. ...

UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT
 

 


UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT