• Os povos indígenas e sua produção acadêmica no âmbito do Programa de Ações Afirmativas da UFSCar 

      Momo, Margarida Etsuko Endo; http://lattes.cnpq.br/8903782053124349 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 19/09/2019)
      This study analyzes and characterizes the monographs presented by native Brazilian people graduated between 2014 and 2017 who ingress on undergraduate courses through the Affirmative Actions Program of the National University ...
    • Implementação da rede de atenção psicossocial (RAPS) no contexto na política de saúde mental do município de São Carlos/SP (2010-2015) 

      Oliveira, Fernando Calzavara de; http://lattes.cnpq.br/2279060043811829 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 05/05/2016)
      The Ordinance No. 3088, of December 23, 2011, establishes the framework the Unified Health System (SUS) and the mental health policy in Brazil formation guideline and implementation of psychosocial care network .Considering ...
    • Ministério Público Federal, cidadania, justiça e planejamento estratégico 

      Rodrigues, Marcos de Souza; http://lattes.cnpq.br/2939485669592221 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 13/12/2017)
      This dissertation sheds light majorly on the social action of the Brazilian Federal Public Prosecutor’s Office in the enlargement of access to justice and promotion of citizenship and, secondly, by the model of public ...
    • Análise de implementação do PRONATEC/Bolsa Formação no Instituto Federal do Triângulo Mineiro (IFTM) 2012-2015 

      Ruggiero, Maria Fernanda; http://lattes.cnpq.br/8232223559924938 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 17/10/2016)
      This research deals with a process analysis of implementation of the Nacional Program of Access to technical education and job/scholarship education in the Federal Institute of Education, Science and technology of the ...