• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Search 
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP
  • Search
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Discover

Author
Silva, Jorge Henrique de Oliveira (1)
Subject
Customer satisfaction (1)
Educação Profissional (1)
Employability (1)
... View MoreDate Issued
2017 (1)
CNPq Subjects
CIENCIAS HUMANAS::EDUCACAO::PLANEJAMENTO E AVALIACAO EDUCACIONAL (1)
CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAO::ADMINISTRACAO PUBLICA (1)
ENGENHARIAS::ENGENHARIA DE PRODUCAO::GERENCIA DE PRODUCAO (1)
Graduate Program
Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP (1)
Document Type
Dissertação (1)

Search

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Modelo de satisfação de estudantes na Educação Profissional : integrando qualidade em serviços, resultados da aprendizagem, empregabilidade, imagem, valor e lealdade 

Silva, Jorge Henrique de Oliveira (Universidade Federal de São Carlos, 2017-09-14)
Student satisfaction is a response from the student evaluation regarding several aspects of the educational experience. The objective of this study is to investigate the effects of service quality, learning outcomes, ...

UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT
 

 


UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT