• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Search 
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia - CCET
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Profissional em Química - PPGQ
  • Search
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia - CCET
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Profissional em Química - PPGQ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Discover

AuthorRocha, Wilson Sergio de Araújo (1)Silva, Márcia Adriana da (1)Subject
Química - estudo e ensino (2)
Abordagem CTS (1)Aprendizagem significativa (1)... View MoreDate Issued
2014 (2)
CNPq Subjects
CIENCIAS EXATAS E DA TERRA::QUIMICA (2)
Graduate ProgramPrograma de Pós-Graduação de Mestrado Profissional em Química - PPGQ (2)Document Type
Dissertação (2)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Construção, aplicação e avaliação de um kit de experimentos para o ensino de eletrólitos 

Rocha, Wilson Sergio de Araújo (Universidade Federal de São Carlos, 2014-03-28)
The limited information on electrolytes in high-school textbooks, the reduced time of weekly chemistry classes, and the lack of a laboratory in some schools suggest the need for an adaptation, for the teaching of this ...
Thumbnail

Vivenciar para apreender: o meio ambiente como contexto para o ensino de polímeros 

Silva, Márcia Adriana da (Universidade Federal de São Carlos, 2014-07-11)
Through the student‟s desinterest and the difficulties in the teaching-learning process of this science, where the teaching methodology employed traditionally is based on the traditional teaching model of ...

UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT
 

 


UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT