Browsing Centro de Ciências em Gestão e Tecnologia - CCGT by Advisor "31d81ae1-cbf2-4dd5-b124-d36ca3e173c1"
Now showing items 1-5 of 5
-
Estratégias de marketing de serviços B2B: estudo multicaso em empresas fabricantes de máquinas e equipamentos
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 17/05/2017)Machine manufacturers and operations between the integrated solut ions of products and services that meet the needs of customers. This sector is important for national sustainable economic development. However, there is ... -
Elementos críticos na adoção da perspectiva integrada “Leagile” (lean /ágile) no relacionamento interfirmas da cadeia de suprimentos do setor automotivo
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 10/06/2019)This research aims to identify the critical elements that influence the adoption of the integrated "Leagile" perspective in the relationship between companies in the automotive supply chain. Through an exploratory ... -
Análise da integração interfuncional no processo de entrega de valor: estudo das estratégias integradas de demanda e suprimento em uma indústria de bens de consumo rápido
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 11/06/2019)Demand and supply processes are of great importance for cross-functional integration, as they connect their activities directly to organizational strategies with a focus on balancing operational efficiencies and delivering ... -
A influência das mídias sociais no comportamento de compra de produtos de beleza dos consumidores de Sorocaba-SP.
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, , Câmpus Sorocaba, 17/03/2021)The use of social networks has intensified in recent years, allowing an evolution in the media focused on consumer goods. The presence of digital influencers also plays an important role in the dissemination of brands and ... -
Comportamento de compra do consumidor de cervejas em Sorocaba-SP: análise sobre as influências da propaganda.
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, , Câmpus Sorocaba, 17/03/2021)The beer market in Brazil arouses interests all over the world. With a large volume of distribution concentrated in a few players, the competition for spaces in this market is fierce, and consequently, investment in ...