Browsing by Subject "Qualidade em serviços"
Now showing items 1-3 of 3
-
Modelo de satisfação de estudantes na Educação Profissional : integrando qualidade em serviços, resultados da aprendizagem, empregabilidade, imagem, valor e lealdade
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 14/09/2017)Student satisfaction is a response from the student evaluation regarding several aspects of the educational experience. The objective of this study is to investigate the effects of service quality, learning outcomes, ... -
O relacionamento entre qualidade em serviços, valor percebido, imagem corporativa e seus impactos na satisfação de clientes bancários
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 15/09/2017)The service sector has gained prominence both in the Brazilian and in the world’s economies, impelling organizations to seek excellence in their service. Faced with this need, in the banking sector, institutions have ... -
Investigação do uso do SERVQUAL em uma biblioteca: um estudo longitudinal
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 17/12/2018)The service quality provided by a university library is an important factor in user satisfaction, however because it is a multidimensional concept there are difficulties in relation to how it is evaluated. The aim of this ...