Listar por tema "Hybrid mentoring program"
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
Aprendizagem da docência de professoras iniciantes em um programa de mentoria: processos reflexivos e autonomia
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Educação - PPGE, Câmpus São Carlos, 10/08/2023)This doctoral thesis aims to analyze and comprehend the reflective processes and autonomy in the teaching learning of early-career teachers participating in the Hybrid Mentoring Program (PHM). The PHM was a research ... -
Processos de tornar-se mentora: um estudo de caso sobre uma participante do Programa Híbrido de Mentoria da UFSCar
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Educação - PPGE, Câmpus São Carlos, 31/08/2022)The research, qualitative in nature, is a case study, whose overall objective was to identify and analyze the processes of becoming a mentor of an experienced teacher who was a participant in a hybrid mentoring program. ... -
Processos de construção da identidade de mentoras iniciantes
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Educação - PPGE, Câmpus São Carlos, 20/02/2020)This present research project comes from the work performed in an intervention research called “Teacher Professional Development of experienced teachers and beginners: Hybrid Mentoring Program (HMP)”, financed by FAPESP/São ... -
Programa híbrido de mentoria: contribuições para a aprendizagem da docência de professoras iniciantes
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Educação - PPGE, Câmpus São Carlos, 29/06/2021)The investigation aimed to analyze the learning about teaching constructed by two beginning teachers through dialogue with mentor teachers during their follow-up in their participation in the Hybrid Mentoring Program (PHM). ...