Browsing by Subject "Customer satisfaction"
Now showing items 1-3 of 3
-
Os efeitos das tecnologias digitais aplicadas ao food service: fatores determinantes na experiência do cliente
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, , Câmpus Sorocaba, 12/01/2021)The implementation of digital technologies is a trend that has been growing in the food services sector outside the home in Brazil. In order to understand this scenario, this work aimed to identify and analyze the factors ... -
Modelo de satisfação de estudantes na Educação Profissional : integrando qualidade em serviços, resultados da aprendizagem, empregabilidade, imagem, valor e lealdade
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 14/09/2017)Student satisfaction is a response from the student evaluation regarding several aspects of the educational experience. The objective of this study is to investigate the effects of service quality, learning outcomes, ... -
O relacionamento entre qualidade em serviços, valor percebido, imagem corporativa e seus impactos na satisfação de clientes bancários
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção - PPGEP-So, Câmpus Sorocaba, 15/09/2017)The service sector has gained prominence both in the Brazilian and in the world’s economies, impelling organizations to seek excellence in their service. Faced with this need, in the banking sector, institutions have ...