• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Politics
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Politics
    • Instructions to authors
    • Contact
Browsing Teses e dissertações by CNPq Subject 
  •   Home
  • Centro de Ciências Biológicas e da Saúde (CCBS)
  • Programas de Pós-Graduação
  • Terapia Ocupacional (PPGTO)
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by CNPq Subject
  •   Home
  • Centro de Ciências Biológicas e da Saúde (CCBS)
  • Programas de Pós-Graduação
  • Terapia Ocupacional (PPGTO)
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by CNPq Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Browsing Teses e dissertações by CNPq Subject "CIENCIAS HUMANAS::EDUCACAO"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • Author
  • issue date
  • submit date
  • Advisor
  • Graduate Program
  • Document Type
  • title
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Processamento sensorial e engajamento de crianças nas rotinas da educação infantil na perspectiva dos professores 

      Barros, Vanessa de Melo; http://lattes.cnpq.br/2079156341523129 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-graduação em Terapia Ocupacional, Câmpus São Carlos, 25/02/2019)
      The engagement is essential for successful development. Sensory processing skills promote commitment. However, the relationship between sensory processing skills and commitment of children in the school routine is little ...
    • Especificidade e sensibilidade do Questionário de Transtorno do Desenvolvimento da Coordenação - Brasil para crianças de 8 a 10 anos 

      Souza, Thamires da Fonseca de; http://lattes.cnpq.br/3117809870693943 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-graduação em Terapia Ocupacional, Câmpus São Carlos, 29/02/2016)
      Different instruments meet the criteria of the Manual Diagnostic and Statistical of Mental Disorders (DSM) for the diagnosis of Developmental Coordination Disorder (DCD) have been used by researchers. Among them, the most ...

      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT
       

       


      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT