• A prática de registro dos terapeutas ocupacionais na educação inclusiva 

      Bombarda, Tatiana Barbieri; http://lattes.cnpq.br/8070700589653226 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Terapia Ocupacional - PPGTO, , 25/02/2014)
      The participation of occupational therapists in inclusive education has been constituted as a field in progress in the country with intervention not only focused in the student, but extended to the school, teachers, ...
    • Entrelaçando pontos – de fora para dentro, de dentro para fora: ação e formação da terapia ocupacional social na escola pública 

      Pan, Lívia Celegati; http://lattes.cnpq.br/0693096333786616 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Terapia Ocupacional - PPGTO, Câmpus São Carlos, 28/08/2019)
      Occupational therapy has produced knowledge and practices about/in schools from different perspectives, one of them focuses on the demands arising from the social issue, pioneered in the Brazilian scenario by METUIA/UFSCar. ...