• Projetos pedagógicos do curso de graduação em biomedicina : análise das conquistas e desafios em relação às diretrizes curriculares nacionais 

      Pellegrino, Cristiane Zappulla; http://lattes.cnpq.br/6016708830050938 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-graduação em Gestão da Clínica, Câmpus São Carlos, 21/12/2015)
      The National Curriculum Guidelines – DCN of the Biomedicine undergraduate course have been enacted on February 18, 2003 and are aligned to a new society requirement for the training of health professionals in the country. ...
    • A interdisciplinaridade na ótica de graduandos da saúde 

      Ramalho, Maria Tereza; http://lattes.cnpq.br/6939336494593984 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-graduação em Gestão da Clínica, Câmpus São Carlos, 09/11/2017)
      The interdisciplinarity in health care implies the articulation between different areas of knowledge around a common health care project, which has been pointed as an alternative to the mismatch between the training of new ...