• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Search 
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia - CCET
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Profissional em Química - PPGQ
  • Search
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia - CCET
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Profissional em Química - PPGQ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Discover

AuthorFatareli, Elton Fabrino (1)Pianheri, Anieli (1)Subject
Divulgação científica (2)
Química - estudo e ensino (2)
Aquecimento global (1)... View MoreDate Issued2013 (1)2011 (1)CNPq SubjectsCIENCIAS EXATAS E DA TERRA::QUIMICA (2)Graduate ProgramPrograma de Pós-Graduação de Mestrado Profissional em Química - PPGQ (2)Document Type
Dissertação (2)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Argumentação no ensino de Química: textos de divulgação científica desencadeando debates 

Fatareli, Elton Fabrino (Universidade Federal de São Carlos, 2011-02-02)
A large body of science education literature suggests that argumentation plays a central role in science and should therefore maintain the same centrality in science education. However, opportunities for students to engage ...
Thumbnail

Produção e análise de mídias sobre o tema aquecimento global para a divulgação e o ensino de química 

Pianheri, Anieli (Universidade Federal de São Carlos, 2013-11-08)
The scientific concepts learning process associated to currently and relevant themes provides a better understanding by the individual, and especially by the students whose knowledge is associated to school program. ...

UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT
 

 


UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT