Show simple item record

dc.contributor.authorAgudelo, Jhon Aanderson Bonilla
dc.date.accessioned2020-12-03T13:06:40Z
dc.date.available2020-12-03T13:06:40Z
dc.date.issued2020-11-01
dc.identifier.citationAGUDELO, Jhon Aanderson Bonilla. Narrativa do processo da minha formação médica. 2020. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Medicina) – Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, 2020. Disponível em: https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/13516.*
dc.identifier.urihttps://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/13516
dc.description.abstractThis Course Conclusion Paper will be prepared in accordance with the guidelines of the Pedagogical Project of the UFSCar Medicine Course. O CBT will have a critical-reflective narrative about my education, with emphasis on professional practice, the same separated into five places main ones, the first will address the impact emitted upon arrival at the university, the following will deal chronologically with the three cycles, from which the pedagogical structure of the medical course is organized and the fifth will deal with extracurricular activities developed during my training.por
dc.language.isoporpor
dc.publisherUniversidade Federal de São Carlospor
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/br/*
dc.subjectNarrativapor
dc.titleNarrativa do processo da minha formação médicapor
dc.title.alternativeNarrative of the process of my medical trainingpor
dc.typeTCCpor
dc.contributor.advisor1Fagá, Mariana de Almeida Prado
dc.contributor.advisor1Latteshttp://lattes.cnpq.br/7471491410735720por
dc.description.resumoEste Trabalho de Conclusão de Curso será elaborado em conformidade com as diretrizes do Projeto Pedagógico do Curso de Medicina da UFSCar. O TCC terá uma narrativa crítico-reflexiva a respeito da minha formação, com ênfase na prática profissional, o mesmo será separado em cinco tópicos principais, o primeiro abordará o impacto causado pela chegada à universidade, os seguintes abordarão cronologicamente os três ciclos, a partir dos quais está organizada a estrutura pedagógica do curso de medicina e o quinto tratará das atividades extracurriculares desenvolvidas ao longo de minha formação.por
dc.publisher.initialsUFSCarpor
dc.subject.cnpqCIENCIAS HUMANAS::EDUCACAO::ORIENTACAO E ACONSELHAMENTO::ORIENTACAO EDUCACIONALpor
dc.publisher.addressCâmpus São Carlospor
dc.contributor.authorlatteshttp://lattes.cnpq.br/7041069503708277por
dc.publisher.courseMedicina - Medpor


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil