Show simple item record

dc.contributor.authorCruz, Paloma Soares Novello
dc.date.accessioned2023-01-27T17:23:37Z
dc.date.available2023-01-27T17:23:37Z
dc.date.issued2023-01-27
dc.identifier.citationCRUZ, Paloma Soares Novello. Oportunidades e desafios ao longo do curso de medicina da UFSCar: narrativa crítico-reflexiva. 2023. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Medicina) – Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, 2023. Disponível em: https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/17288.*
dc.identifier.urihttps://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/17288
dc.description.abstractConsidering the trajectory of a student throughout her graduation, this narrative presents the peculiarities about the medical course of UFSCar, mainly regarding its pedagogical political project, with the objective of developing a critical-reflexive analysis, considering the opportunities offered, but also points that can be improved. Experiences in extracurricular activities that contributed to the student's personal and professional development are also shared.eng
dc.description.sponsorshipNão recebi financiamentopor
dc.language.isoporpor
dc.publisherUniversidade Federal de São Carlospor
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/br/*
dc.subjectMetodologia ativapor
dc.subjectPesquisapor
dc.subjectEducação médicapor
dc.subjectAtividades extracurricularespor
dc.titleOportunidades e desafios ao longo do curso de medicina da UFSCar: narrativa crítico-reflexivapor
dc.title.alternativeOpportunities and challenges throughout the medicine course at UFSCar: critical-reflective narrativeeng
dc.typeTCCpor
dc.contributor.advisor1Avó, Lucimar Retto da Silva de
dc.contributor.advisor1Latteshttp://lattes.cnpq.br/5353180921178881por
dc.description.resumoA partir da trajetória de uma estudante ao longo de sua graduação, esta narrativa apresenta as peculiaridades acerca do curso de medicina da UFSCar, principalmente quanto ao seu projeto político pedagógico, com o objetivo de realizar uma análise crítico-reflexiva, considerando as oportunidades oferecidas, mas também pontos que podem ser melhorados. São compartilhadas também experiências em atividades extracurriculares que colaboraram para o desenvolvimento pessoal e profissional da estudante.por
dc.publisher.initialsUFSCarpor
dc.subject.cnpqCIENCIAS HUMANAS::EDUCACAO::ENSINO-APRENDIZAGEMpor
dc.publisher.addressCâmpus São Carlospor
dc.contributor.authorlatteshttp://lattes.cnpq.br/7458102291991929por
dc.publisher.courseMedicina - Medpor


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil