• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Politics
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Politics
    • Instructions to authors
    • Contact
Browsing Teses e dissertações by Subject 
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia (CCET)
  • Programas de Pós-Graduação
  • Ensino de Ciências Exatas (PPGECE)
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Subject
  •   Home
  • Centro de Ciências Exatas e de Tecnologia (CCET)
  • Programas de Pós-Graduação
  • Ensino de Ciências Exatas (PPGECE)
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Browsing Teses e dissertações by Subject "Social Interaction"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-1 of 1

  • Author
  • issue date
  • submit date
  • Advisor
  • Graduate Program
  • Document Type
  • title
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • O potencial dos grupos interativos para o ensino de proporcionalidade: um estudo de caso com alunos do 8º ano do Ensino Fundamental 

      Ferreira, Márcio José; http://lattes.cnpq.br/1747865569873097 (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-graduação em Ensino de Ciências Exatas, Câmpus Sorocaba, 18/12/2017)
      This research has as its theme the teaching of proportionality with Interactive Groups from the perspective of Rodrigues and aims to understand the potential of Interactive Groups for the process of teaching and learning ...

      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT
       

       


      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT