Browsing Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP by Advisor "cd0af8cd-edac-4bca-bf23-88b475d58349"
Now showing items 1-5 of 5
-
Alinhamento entre cultura organizacional e valores relativos ao trabalho em uma instituição financeira
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 20/08/2015)Organizational Culture is a theme that has been gaining interest in the academic area and in business management, mostly since the 1980's. Organizational culture can be understood as a set of assumptions, values, and ... -
Modelo de satisfação de estudantes na Educação Profissional : integrando qualidade em serviços, resultados da aprendizagem, empregabilidade, imagem, valor e lealdade
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 14/09/2017)Student satisfaction is a response from the student evaluation regarding several aspects of the educational experience. The objective of this study is to investigate the effects of service quality, learning outcomes, ... -
Remoção e vivências de prazer-sofrimento de servidores técnico-administrativos da Universidade Federal de São Carlos
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 18/08/2015)The central theme of this study is the technical and administrative work in education of assistant position occupants in administration at the Federal University of São Carlos (UFSCar), São Carlos campus, who have ... -
Práticas de medição de desempenho em ouvidorias públicas das Instituições Federais de Ensino Superior
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 15/03/2018)Public ombudsmen are instances of participation and social control that have gained space within public institutions since the 1980s, with the return of democracy and as a form of popular expression. Its action should be ... -
Impactos da COVID-19 nas práticas de Experiência dos Pacientes em hospitais brasileiros: uma pesquisa de levantamento com os profissionais de saúde
(Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Gestão de Organizações e Sistemas Públicos - PPGGOSP, Câmpus São Carlos, 12/03/2021)The concept of customer experience has been widespread in different industrial and service sectors as a positive customer experience in relation to a product, brand and services has the ability to increase levels of ...