Comparação de ferramentas de análise de dados para uso no marketing digital
Carregando...
Data
Título da Revista
ISSN da Revista
Título de Volume
Editor
Universidade Federal de São Carlos
Resumo
This paper focuses on the importance of data analysis in the field of digital marketing and choosing the most appropriate data analysis tool to optimize marketing strategies. The study compares three popular data analysis tools - Google Analytics, Adobe Analytics and Mixpanel - in terms of features, advantages and disadvantages. The purpose is to provide valuable perspectives that can help companies make accurate decisions when choosing the most appropriate data analysis tool for their demands. Emphasizing the context of digital marketing today and the impact of data analysis tools on everyday life.
Descrição
Palavras-chave
Citação
BERTÃOZINI, Bruna da Silva Magalhães. Comparação de ferramentas de análise de dados para uso no marketing digital. 2024. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Ciência da Computação) – Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, 2024. Disponível em: https://repositorio.ufscar.br/handle/20.500.14289/19408.
Coleções
item.page.endorsement
item.page.review
item.page.supplemented
item.page.referenced
Licença Creative Commons
Exceto quando indicado de outra forma, a licença deste item é descrita como Attribution-ShareAlike 3.0 Brazil
