• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Search 
  •   Home
  • Centro de Ciências e Tecnologias para a Sustentabilidade - CCTS
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Nacional Profissional em Ensino de Física - PROFIS-So
  • Teses e dissertações
  • Search
  •   Home
  • Centro de Ciências e Tecnologias para a Sustentabilidade - CCTS
  • Programas de Pós-Graduação
  • Mestrado Nacional Profissional em Ensino de Física - PROFIS-So
  • Teses e dissertações
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Discover

AuthorReis, Antonio Fernando (1)Subject
Aprendizagem significativa (1)
Computer simulations (1)
Information and Communication New Technology (NTIC) (1)... View MoreDate Issued
2016 (1)
CNPq Subjects
CIENCIAS EXATAS E DA TERRA (1)
Graduate ProgramPrograma de Mestrado Nacional Profissional em Ensino de Física - PROFIS-So (1)Document Type
Dissertação (1)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ensinando operações com grandezas físicas vetoriais no ensino médio através de uma unidade de ensino potencialmente significativa 

Reis, Antonio Fernando (Universidade Federal de São Carlos, 2016-08-03)
The student learning obtained by memorizing the information transmitted by the teacher's narrative, for further reproduction in the assessment, shows that the classic way of teaching, leads to a mechanical and not significant ...

UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT
 

 


UFSCar
Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
Send Feedback

UFSCar

IBICT