• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Browsing Teses e dissertações by Author 
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Browsing Teses e dissertações by Author "Almeida, Christiana Gonçalves Meira de"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-1 of 1

  • Author
  • issue date
  • submit date
  • Advisor
  • Graduate Program
  • Document Type
  • title
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Novos repertórios verbais em crianças pequenas: ouvinte, falante e classes de estímulos equivalentes 

      Almeida, Christiana Gonçalves Meira de (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Psicologia - PPGPsi, , 02/07/2014)
      Research on stimulus class formation in very young children can bring important contributions to our current understanding of relations between verbal operants and concept formation repertoire. The present research was ...

      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT
       

       


      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT