• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
About
  • Policies
  • Instructions to authors
  • Contact
    • Policies
    • Instructions to authors
    • Contact
Browsing Teses e dissertações by Author 
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
  •   Home
  • Centro de Educação e Ciências Humanas - CECH
  • Programas de Pós-Graduação
  • Psicologia - PPGPsi
  • Teses e dissertações
  • Browsing Teses e dissertações by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorTitlesSubjectsCNPq SubjectsGraduate ProgramDocument Type

My Account

Login

Browsing Teses e dissertações by Author "Aggio, Natalia Maria"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • Author
  • issue date
  • submit date
  • Advisor
  • Graduate Program
  • Document Type
  • title
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Investigação sobre o estabelecimento de falsas memórias por meio do paradigma da equivalência de estímulos 

      Aggio, Natalia Maria (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Psicologia - PPGPsi, , 18/08/2014)
      False memories are defined as remembering events that never happened or remember facts in a distorted way. In cognitive psychology this phenomenon has been studied through the Deese-Roediger-McDermott (DRM) paradigm, in ...
    • Formação e manutenção de classes de equivalência: um estudo com participantes da 3ª idade 

      Aggio, Natalia Maria (Universidade Federal de São Carlos, UFSCar, Programa de Pós-Graduação em Psicologia - PPGPsi, , 08/03/2010)
      The paradigm of stimulus equivalence has been widely studied, with different populations. Several studies have investigated the variables that can influence the formation and maintenance of equivalent stimulus classes. ...

      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT
       

       


      UFSCar
      Universidade Federal de São Carlos - UFSCar
      Send Feedback

      UFSCar

      IBICT